fredag 18. juli 2008

Nok en Ikeatur

I dag dro jeg med meg onkel på ikea tur for å kjøpe komoder. Jeg har en stor oppryddning i kleskapet og har kommet fram til att jeg trenger mer lagringsplass for klær. Komoder er kjekt å bruke til å ha klær i, og iallefall når man har så mange forskjellige å velge i som det er på ikea:)

Jeg ente opp med å kjøpe hele tre stykker. To små hvite (slik som på bildet). De to små skal jeg ha stående på badet, og planen for disse er å ha undertøy og sokker og slike ting i. Meget praktisk å ha slike ting på badet. Er ikke helt sikker på om jeg faktisk tenger hele 4 skuffer til undertøy, men i verstefall blir det jo bare god plass.




Den store (slik som på bildet). Skal jeg ha på soverommet. Her er planen att alt av bukser og genesere skal få plassen sin. Om det går er jeg ikke sikker på enda, ettersom jeg faktisk har en god del av både bukser og gensere. Men det vil tiden vise.

Jeg har ikke fått montert sammen mer enn en av de små enda, men jeg tror nok jeg skal bli ferdig med de to andre iløpet av kvelden. Går mye fortere når man først har kommet i gang:)

सी यू

0 kommentarer: