torsdag 17. juli 2008

Café me Andreas


Nå sitter jeg og Andreas på café. Jeg har bestilt en frappe, noe som egentli skal nytes på en dag me sol og varme. Men ettersom det ikke er annet enn regn å vind utenfor dørene her velger jeg å nyte den inne. Men sommerdrikker må man ha selv om været ikke gir inntrykk av å være sommer i det heletatt.

Regner iallfall vi får en super koseli tur, som alltid når vi er på café. Syns dog det var synd att Linn ikke ble med. Men det får vi ta igjen om ikke så lenge;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Like greit at du stoppa å skrive der. Var definitivt ikke mye å skrive hjem om de greiene du bestilte i hvertfall.

a darkened horizon sa...

Noe sier meg at Andreas var skeptisk til Frappéen? ;)

ღTindraღ sa...

Vi kan vel si det sånn att den smakte alt annet enn hva den pleier å smake der;) Endte med att jeg gikk å klagde på den å fikk en ny, den var bedre, men lagt ifra like god som de pleier å være.

Hun som jobbet mente det kunne være at ikke isen ble knust nok som var problemet, men det har jeg vanskelig for å tro. Smakte rett å slett rart. Å jeg drakk heller lite av den kan man si.

a darkened horizon sa...

Det var ikke sånn som på Jordbærpikene på Byhaven da? Hvor melka ei venninne av meg fikk i kaffen var sur, og skilte seg - mens dama i kassa ble sint og sa at det ikke gikk an? :P

ღTindraღ sa...

Tror ikke det hadde noe med melken å gjøre nei. Var mer som om man tygget hele sukkerkorn når man hadde tatt en slurk. Som om blandingen med smak de brukte ikke var helt god, eller eventuelt sammensettningen av ingridiensene var helt feil. (uten at noen ville innrømme det)