onsdag 16. juli 2008

Nå ble jeg iallefall ikke klokere.

Nå er jeg mer eller mindre forvirret. Jeg var inne på SO sine sider i natt å kunne da se att jeg ikke hadde kommet inn på noen av de 3 studiene jeg har søkt på. Jeg sto dog på venteliste på to av de, men der var det med en komentar om att det var lite trolig at det ville bli tatt opp flere søkere. Det fantes heller ingen info om hvor langt fremme i ventelistekøen jeg var.

Jeg ble selfølgelig skuffet, lei meg, følte meg mindre høy i hatten osv, og begynte med en gang å tenke på hva jeg skulle gjøre ettersom jeg ikke hadde kommet inn. Skal jeg da ta bare noen fag, skal jeg jobbe ett år til for å så søke igjen til neste år, eller hva skal jeg gjøre. Kom vel egentlig ikke fram til stort annet enn att jeg har flere spørsmål enn svar.

Etter en bytur i dag sammen med Siv og Andreas, (som forøvrig var kjempe trivelig og fikk meg på andre tanker) kom jeg hjem til en ny mail i innboksen. Denne var fra SO. Her kunne jeg lese som følger:

"Fra Samordna opptak,

Ved en feil hos SO var statustabellen på nettsøknaden din (og noen få
andres) natt til 16. juli blitt oppdatert med usikker eller
utilstrekkelig informasjon. Vennligst se bort fra denne
informasjonen. Som det gikk fram av linjen under statustabellen er
resultatet av søknadsbehandlingen endelig først 20. juli. Endelig
opptaksresultatet vil være tilgjengelig på din nettsøknad kommende
helg. Vi beklager feilen. "


Hva dette egentlig vil si er jeg ikke helt sikker på i grunn. Om det betyr at den informasjonen jeg har sett ikke stemmer og att jeg har mulighet til å komme inn, eller om det betyr att informasjonen stemmer men jeg ikke skulle ha sett den enda. Jeg er mer spent enn noen gang på hvordan sidene til SO ser ut på søndagen. Og om jeg kommer inn nå så er jeg sannelig ikke sikker på hva jeg skal gjøre for å feire. Jeg har jo på en måte allerede tatt støyten om å ikke komme inn..

सी यू

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Jeg vil ha deg, legg hva du vil i det.. ;) men jeg håper likevel at dette ordner seg for deg, sånn som du helst vil. Jeg ser iallfall at mitt kommende semester skal bli veldig spennende, og jeg har en Exphil-eksamen å ta opp igjen. *mumle*

Den første uka, 13.-21. august, kommer til å bli den éne uka med fullt opp av arbeid hver eneste dag. Ironisk, ikke sant? :P

ღTindraღ sa...

Jeg vil være til deg jeg også, og kvitt meg blir du nok ikke uansett hva som skjer;)

Er jo en fordel å kunne gjøre unna en god del av arbeidet med semesteret i starten så man slipper disse velkjente skippertakene, men å starte en uke før resten for å komme igang er vel å dra den litt langt. Vi får håpe de har en god tanke bak ideen og att du får mye bra ut av den uka iallefall:)