tirsdag 15. juli 2008

Å de sier karuseller er morsomme

Nå har jeg enda en grunn til å ikke ta karuseller. Jeg har hele tiden trodd jeg kommer til å dø om jeg beveger meg opp i en av disse farlige skapningene som andre folk finner morsomme. Å nå er det enda ett bevis på att det faktisk ikke trenger å være langt ifra sanheten.

Om jeg skal være med å ta karuseller, (noe som kansje hender 1gang hvert 5. år) er det kunn tekoppene jeg blir med på å ta, så sjansen for att jeg skal skade meg eller dø av å ta karuseller er vel så å si ikke til stede. Sjansen for å bli truffet i hodet av en mens jeg står å venter på andre som sitter i den er mye større.

सी यू

4 kommentarer:

Kjersti sa...

Uff ja, ble skremt da jeg leste det der jeg og :(

ღTindraღ sa...

Dette viser jo nok en gang att man aldri kan være trygg på maskiner. Nå er det vel ikke konkludert med hva som var årsaken til denne ulykken, men å skylde på for dårlige rutiner og slikt må man iallefall håpe ikke er problemet i en så profilert park. Mekanismen kan man jo desverre aldri kontrolere 100%, nye deler kan jo bryte sammen ved kortere slitasjetid enn man egentlig tror de skulle holde osv..

a darkened horizon sa...

Jeg kjenner igjen at jeg gjorde det eneste rette da jeg sa at jeg IKKE ville være med til Liseberg. Haha-ha.

ღTindraღ sa...

Shamini: Jeg er veldig glad du ikke dro dit jeg også;)