mandag 21. juli 2008

1.5time igjen...

Jeg har vært våken i hele natt. På denne tiden har sett hele sesong 4 med sex og singelliv, jeg har tatt ett varmt bad med både ansiktsmaske og hårkur. Med andre ord, jeg har hadd en super natt, og virkelig koset meg, og gjort akkurat det jeg har følt for. Hvor godt er det ikke å ha ferie?

Nå er klokken halv 7 og det er 1.5 time igjen til reste torget på SO åpner. Jeg gleder meg til å se hva som ligger der. Kanskje er det perfekte studeiet der, kanskje ikke. Uansett vil jeg finne ut hva jeg skal gjøre de neste dagen. Om jeg skal takke ja til å stå på venteliste på ped her i Trondheim, om jeg skal velge noe som ligger ute på restetorget, eller om jeg bare skal vente med hele studieprosjektet til neste år.

Som sagt i ett tidligere innlegg så gjør det egentlig ikke så mye om jeg ikke finner det perfekte studeiet i år. Jeg har da større muligheter til å kjøpe leilighet, fortsette i jobben og faktisk kunne ha ett "normalt" liv økonomisk sett.

Noe av det verste jeg vet er å ikke vite. Det verste svaret jeg kan er kanskje. Jeg kan ikke forholde meg til det. Ett ja, eller ett nei, kan jeg forholde meg til, men ett kanskje, nei det kan jeg ikke vite hvordan jeg skal forholde meg til. Sånn sett håper jeg det ligger noe ute på restetorget. Da kan jeg endelig vite.

Jeg kommer med oppdateringer når jeg har funnet ut mer om "hva skjer i fremtiden" av Bodil. En ting er iallfall sikkert, forandringer blir det uansett hva som kommer.

सी यू

0 kommentarer: