mandag 21. juli 2008

Dette var sannelig ikke enkelt...

Nå har endelig listene kommet ut på restetorget, (når jeg sier endelig, er det fordi de ikke kom kl 08.00 som det sto de skulle gjøre men nermere klokken halv 9), og jeg kan ikke si jeg ble en smule klokere av å se den listen. Jeg har fortsatt mulighet til å gå alt jeg satte på listen min i utgangspunget. Men det krever att jeg må flytte på meg. Noe jeg ikke er så veldig lysten på, ettersom livet mitt er her, vennene mine er her og jobben min er her.

Når det er sagt så har jeg funnet to "nye" studeier som virker inntersange, nemelig sosiolgi og spesialpedagogikk. Ingen av disse to er i Trondheim, men begge to er samling og nettbasert. (altså kan jeg fortsette å bo her, men faktisk kunne studere det) Jeg er ikke sikker på hva jeg skal, ikke skal gjøre enda. Å når sant skal sies så venter jeg vel som en liten unge på att mamma skal våkne så jeg skal få snakket med henne for å få høre hva hun tror er lurt/ikke lurt. (ja, jeg er ikke voksen heldigvis).

Jeg har fortsatt ikke sovet ett dugg i natt, men er overhode ikke trøtt, nå er jeg bare oppspilt, VELDIG oppspilt. Kansje jeg faktisk får flere biter på plass enn jeg hadde trodd for noen timer siden?

सी यू

1 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Men.. var ikke litt av greia at du ikke skulle gå på skole bare for å gå på skole? Når du ikke kommer inn på det du VIL gå, men heller "tar til takke" med noe som kanskje virker interessant, så er det jo nettopp det du gjør?

Min erfaring er iallfall at det er ekstremt vanskelig å komme noen vei, fullføre det man har begynt på, om man ikke virkelig har lyst - og skal man gjøre noe nettbasert, så er det alfa og omega at du virkelig vil, og har selvdisiplinen i orden. Jeg har ikke det, men fikk en B fordi jeg studerte Webdesign via nettet, noe jeg virkelig, virkelig ville.