lørdag 7. juni 2008

Sol, sommer og bading

I dag har det også vært helt fantastisk vær. Har sittet på verandan i mange timer. Herlig! Ble faktisk får varmt å sitte i sola så da dro jeg, pappa og Erlend en tur bort til Kyvannet for å ta en avkjølende dukkert. Det kan man si gjorde seg. Ble som ett nytt menneske etterpå. Godt å få en avkjøling, blir ikke så tung i hode da.

Vannet var faktisk varmt, vil tro det var ca 22 grader eller der omkring. Vi hadde med ball og lekte litt med den i vannet. Jeg og pappa svømte også en tur etter Erlend hadde gådd opp etter det var blitt for kladt for han å bade mer. (tåler ingen ting heller da vettø)

Etter dukkerten var det tid for middag. Ble fastfood i dag. Hamburger og chips. Godt med noe salt i varmen altså. Ble stappmett! Men var kjempe godt!

Resten av dagen gikk med til sløving på verandaen, hopping på trampolinen og bare nyte det fine været. Først nå jeg har gått innendørs. Kjenner jeg er en smule trøtt nå faktisk, men man blir jo sliten etter nesten en hel dag i sola:) Men for all del, jeg klager ikke!

सी यू

0 kommentarer: