lørdag 7. juni 2008

Pakke i dag x2

I dag fikk jeg ikke mindre enn to pakker i posten! En fra H&M, nemelig med kjolen jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Var veldig spent på om den kom til å passe ettersom den var kjøpt på barneavdelingen. Men jo da, den satt som ett skudd og jeg er super fornøyd! Jeg hadde også bestilt en dongribukse, to nattøy sett. Alt dette passet også helt supert. Kunne ikke blitt mer fornøyd:)

(Dette var bare så søtt att jeg måtte ha to eksemplarer, ett rosa og ett svart)

Den andre pakken var fra bokkilden। Nå har alle bøkene jeg bestilte kommet, og jeg er i full gang med å lese. Jeg har begynt på to bøker på en gang nå faktisk. Både Eragon og Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus. Ikke kommet så langt i de enda så kan ikke si så mye om de, men tror det blir bra:)

सी यू

2 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Morsom og søt blogg du hadde:D
Hvordan får du til å lage sånn bakgrunn og det?

ღTindraღ sa...

Takk takk:)
Jeg bruker en layaout fra pyzam.com. Om du går inn der er det mange du kan velge i;) Du bare skifter ut HTML koden som ligger inne fra før med den du vil bruke. Rimelig enkelt:)