mandag 9. juni 2008

Slutt på finværet

I går kveld kom regnet. Å da var det liksom ikke på måte hvor mye regn som kom heller. Det kom i byger, men når det først sto på kunne man nesten like greit stille seg ute framfor å ta en dusj. (Selfølgelig om man ikke er like pinglete som meg å foretrekker varmtvann når man skal dusje). I dag bestemte jeg meg for å la scooteren stå hjemme når jeg så ut vinduet å så en mørk tung himmel sammen med en termostad som viste 11grader. Fristet liksom ikke å sitte å bromme ned til jobb å bli gjenomvåt å kald.

Men heldigvis fant jeg parkeringsplass med en gang når jeg kom på jobb så da var det uansett ikke noe problem å kjøre bil:) (Trondheim har en tendens til å grave opp eller vedsiden av alt som heter parkeringsplasser, og på den måten blir det vanskeligere å finne ledig parkering om man ikke skal parkere i midtbyen. Hele byen er snart oppgravd virker det som innimellom)

Sitter å småventer på å få sms fra Ellos nå। Vet ikke om den kommer i det hele tatt i dag, men hadde passet meg midt i blinken å fått skinnjakka mi nå. Er meldt bedre vær til fredagen igjen så da er det jo ikke så mange dagene det er mulighet til å bruke den nå uansett, om man skal tro meldingene. Så bare kryss fingrene for meg folkens!

सी यू

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk:) Maybe I will;)

Anonym sa...

Det er bare fordi du ikke liker kaffe så godt og må ha sjokolade i den for at den skal bli god;P