mandag 9. juni 2008

Godis syk

Etter å kansje ha spist litt lite i dag ble jeg plutselig veldig lysten på noe godt og gikk en tur på butikken for å kjøpe ett eller annet som fristet. Når man da kommer tilbake med kaffe og kaker kan man kansje begynne å spørre seg selv om dette er ett tegn på alder, eller om det rett og slett bare er at butikken har "feil" godis.

Egentlig har butikken ganske stort utvalg av godis så dette kan egentlig ikke være problemet heller. Men jeg skal innrømme att jeg så etter potetgullet jeg har fått som favoritt, og det hadde de ikke. Nå skal jeg se om jeg blir mindre gjespen og får opp blodsukkeret litt med mine "kaker og kaffe"

Må vel snart på ny shopping på tea and coffee shop også. Har gådd med en god del av kaffen der den siste tiden så da er det vel på tide å kjøpe inn litt mer:) Den var iallefall ubeskrivelig god!

सी यू

1 kommentarer:

a darkened horizon sa...

GAMMEL. *hostkremt* :D