tirsdag 10. juni 2008

Papirene er sent

Da har jeg snakket med banken og sendt opp det de trenger av papirer for å eventuelt gi meg lån. Skal dra på vinsnigen om ikke så lenge. Jeg er spent, veldig spent.

Om jeg bestemmer meg får å legge inn bud på denne leiligheten og ikke minst får den er det mye som endrer seg. Jeg kan ikke lengere ha like mange chinchillaer som jeg har i dag. Men hvordan plukker jeg ut hvem jeg skal beholde å ikke? Det er jo ett håpløst valg egentlig.

Jeg kommer ikke til å like mye å rutte med som jeg har i dag. Noe som kansje er en bra ting om man skal se litt dypere på det. Jeg kan ikke sløse rundt å kjøpe det jeg har lyst på til en hver tid. Men må tenke økonomisk. Da begrenser shoppingen min seg av seg selv iallefall.

Jeg er mega spent på hva de neste dagene vil vise. Hvordan leiligheten ser ut, hvor mange som kommer på visningen og eventuelt hvordan budrunden blir. Men kansje, om ikke lenge sitter jeg her med egen leilighet, som er min.

सी यू

2 kommentarer:

Synnøve sa...

hehe kjenner igjen den harde prioriteringen fra vi kjøpte leilighet i april! men jeg lover, det er verdt det å ha sitt eget:) og shopping blir bare enda bedre når man først kan, med god samvittighet;)

ღTindraღ sa...

Ja det tviler jeg ikke på:) Nå er det jo ikke snakk om en leilighet til langt over en million heller heldigvis, så da blir den jo ikke så dyr i måneden. Men dyrere enn det jeg har nå. Men alt koster vel mer enn å bo hjemme så sånn sett må jeg vel bare bite i det sure eple når det kommer til å ha mindre penger:P