tirsdag 10. juni 2008

Venter og venter

Nå har jeg vært på visning av leiligheten. Den var helt klart ett oppussisngsobjekt slik som det sto i anonsen. Badet trenger en oppussing, kjøkkenet må skiftes, og stua og "soverommet" må males og legges nye lister og gulv på. Altså ett lite stykke arbeid om man kan kalle det for det. Men jeg tror nok den har potensiale. Den var iallefall stor nok for meg. Selv om det ikke er mer enn akkurat. Nå venter jeg egentlig bare på om det er noen andre som legger inn bud på den.

Om det ikke er noen andre som legger inn bud så er spørsmålet om jeg skal legge inn, eventuelt hva jeg skal legge inn bud på. Jeg har egentlig null peiling på dette med kjøp av leilighet, så hva er normalt å begynne å legge inn bud på? Hvor langt under prisantydning kan må gå liksom?

Må vel ta en telefon til megler igjen om jeg bestemmer meg for å legge inn ett bud. Vi får se hva som skjer. Foreløbig venter jeg bare. Men å vente er jo ikke noe kult. Iallefall ikke min sterke side.

Jeg har satt meg ned å laget en liste over alle ting jeg må ha om jeg kjøper denne. Alt fra nytt klosset til komfyr egentlig. Mye å tenke på nå.. Jaja, jeg får vel bare fortsette å vente å se hva som skjer det nermeste døgnet.. Jeg holder dere oppdatert!

सी यू

0 kommentarer: