mandag 9. juni 2008

Visning i morgen

Ja ja, da er det altså bestemt att jeg skal på visning i morgen. Jeg har fått fri fra jobb, og mamma og pappa skal være med ned å se på den sammen med meg.

Tanken på å kjøpe egen leilighet er litt skremmende men også veldig god. Å ha en plass som er bare min, slippe å tenke på å ta hensyn til noen andre er bare super. Mange vil sikkert si att man burde leie leilighet før man kjøper, men slik som prisene er i dag er det jo like dyrt, om ikke dyrere å faktisk leie enn å kjøpe. Om man finner en som er grei i pris iallefall.

Den jeg skal å se på i morgen er en 31m² stor leilighet, (eller skal vi si liten?). Men den er jo mer enn stor nok for meg. Jeg trenger ikke så stor plass. Det er låv til å ha dyr der og det er helt klart en mega stor fordel! (Er som sagt ikke så stort, så mange dyr er det da dog ikke plass til). Den er ikke ille i pris, og har heller ikke en fellesgjeld eller en husleie som er langt oppi natta.

Den trenger litt oppussing før man kan flytte inn i den, men ut i fra bildene og bedømme er det mye som kan gjøres med litt maling. Eventuelt kansje nytt gulv.

Den opprinnelige planen var ikke å bruke sommeren på å flytte, men ettersom den allerede er innflyttningsklar er det vel ikke mer å tenke på om jeg faktisk skal like den og ikke minst vinne en eventuel budrunde.

Nå gjenstår det bare å ringe banken i morgen, eventuelt også å dra å snakke med andre banker som ligger litt nermere byen enn banken jeg bruker til vanlig, (den ligger 1.5timer kjøring unna).

Skal holde dere oppdatert! Jeg er iallefall megaspent!

सी यू

0 kommentarer: