tirsdag 3. juni 2008

Pakke!!

I dag var jeg å hentet pakken min fra Tea and Coffee Shop. Dette er produkter jeg har gledet meg masse til å teste ut. Det første jeg la merke til når jeg fikk pakken inn i bilen var en svak lukt av kaffe og sjokolade, helt himmelsk luktet det!

Når jeg kom hjem å begynte å pakke opp varene måtte jeg smile for meg selv der jeg satt midt på stuagulvet. Varene var pakket inn i store kaffesekker! (Derifra lukten av kaffe) Syns dette var kjempe genialt. Ikke bare var det stili, men kaffesekker kan man faktisk bruke til noe, (ha papirsøppel i, sy ting av om man har den intressen, osv) i forhold til papir og plastikk som vanligvis blir brukt til å forsegle pakker.

Jeg har ikke testet mer enn to av produktene enda, kiwi iste og fersken iste. Begge disse falt definitivt i smak og jeg er 100% sikker på att jeg kommer til å bestille flere vare herifra!

Jeg gleder meg masse til å få testet ut kaffen med sjokoladesmak og minimarshmallowsen:)

0 kommentarer: