tirsdag 3. juni 2008

VARMT!

I dag når jeg våknet trodde jeg nesten ikke jeg skulle få puste. Det var så varmt på soverommet mitt. Jeg har hadd oppe vinduet i hele natt, men dette har vist ikke hjulpet så mye. Jeg sto opp å kom meg i dusjen, noe som var befriende.

Skjekket gradestokken nå å den viser ikke mindre enn 28grader, og sol fra en lett overskyet himmel. Kansje ikke så rart det var varmt på soverommet etter sola hadde stått å stekt på viduet der i mange timer samt den tempraturen. Men for all del, jeg skal ikke klage. Det her deilig med varme. Jeg er jo kjent som en person som fryser uansett hvor varmt det er, men i dag tror jeg sannelig jeg skal klare å holde meg varm jeg også;)

Kansje det blir scooter i bare t-shorte i dag:) Det blir i såfall første gang etter att jeg kjøpte den. Fin måte å kjøle seg ned på det. Skulle jo selfølgelig ha hadd en stor Harley eller ducati, som går betraktelig bedre enn 50km i timen, men inn til vider får keewayen funke:)

Nå skal jeg sette meg på verandan og nyte ett glass med iskaldt vann før jeg skal putre i vei til jobb. Burde vel ha spist frokost, men i denne varmen er det ikke mat man har mest lyst på. Noe salt hadde helt klart ikke vært å forakte, men spekkemat til frokost er kansje å dra den vel langt. Får se om jeg finner på noe smart litt senere istede:)

सी यू

0 kommentarer: