tirsdag 3. juni 2008

Sommer i Trondheim


Nå sitter jeg på solsiden og nyter været. Det er 31 grader og strålende sol. For varmt for å sitte i sola for min smak iallfall. Skyggen er bra!

Det kryr av lettkledde, glade mennesker over alt. Finnes ikke noe sikrere sommertegn enn att det er fult på uteserveringene, og folk nyter utepils i solsteiken. Jeg for min del holder meg til brus.

Sitter på bare blåbær nå, så bli vel litt mat etterhvert ogpå. Hva jeg skal bryne meg på vet jeg ikke enda, men noe stort å tungt blir det iallfall ikke i denne varmen. Blir vel en salat, en chips eller noe i den duren tenker jeg.

Gla jeg ikke har brukt masse penger på sydentur nå iallfall. Når været er slik det er nå skal det mye til for å slå trondheim etter min mening!

Kor dere i sommerværet alle sammen! Husk solkrem!

सी यू

0 kommentarer: