tirsdag 17. juni 2008

Lagt inn bud

Da har jeg lagt inn bud på leiligheten jeg var å så på her forleden. Nå er det vel bare å vente å se om noen byr over og om budet blir godtatt av selger. Spennede iallefall. Kryss fingrene for meg alle sammen! Kansje jeg har ny plass og bo om ikke så forferdelig lenge. Kjenner det føles godt, men alikavell litt skummelt.

Jeg har alltid sagt jeg aldri skal bli voksen, men det å kjøpe egen leilighet er jo helt klart ett skritt i den rettningen. Jaja, jeg slipper vel ikke unna jeg heller da.. Kansje ikke så rart men..

Nå sitter jeg å ser litt rundt omkring på forskjellinge nettsider. Det er jo mye jeg må ha om jeg får denne leiligheten. Jeg har jo hverken sofa, stekovn, vaskemaskin, kjøleskap eller andre møbler så ser for meg att det kan bli en del shopping av nye ting da. Ser for meg oppi hode mitt hvordan leiligheten skal se ut.

Flytting skal vistnok være en slitsom ting, men jeg tror også det kan være litt morro. I dette tilfelle er det jo bare JEG som bestemmer hvordan ting skal være. Om hvor ting skal stå. Og om hva som skal inn og hva som ikke skal det. Jeg bestemmer. Herlig!

सी य

0 kommentarer: