mandag 16. juni 2008

Sommerferie periode1

Nå er min første friuke i sommer begynt. Det er egentlig litt blanede følelser over dette, men hovedsakelig så kjennes det bra. Nå skal jeg iallefall gjøre alle tingene som jeg ikke har rukket den siste tiden. Det begynner og bli en del.

Jeg starter allerede i morgen da jeg skal møte meglern for den leiligheten jeg vurderer å legge inn bud på. Blir spennede. Kansje jeg iløpet av sommeren er en hel del fattigere men med egen plass og bo. Møte i morgen vil avgjøre en del av dette.

Håper været skal bli litt bedre da, nå er det bare regn, regn og regn. Ikke mye som minner om sommer kan man si. Men om vi kunne fått tilbake iallefall litt av det fine været vi hadde for en stund siden hadde ting vært topp. Iallefall kan gradestokken godt stige litt. Nå har vi ikke mer enn 10 grader. Ikke helt noe å skryte av det iallefall.

Nå har Andreas og Linn nettopp vært her å hentet bilettene til bon jovi konserten. Håper det blir slik att jeg kommer meg nedover også. Men tiden vil vise. Slitsomt å kjøre 100mil i strekk iallefall. Men men.. Vi får se hva som skjer på den fronten.

Nå skal jeg sette meg ned med en kopp kaffe og se en film। Vet ikke helt hvordan film det blir enda, men antar det blir en romantisk komedie av en eller annen sort। (BOMBE!)

सी यू

0 kommentarer: