tirsdag 17. juni 2008

Pakke fra Forever21

Endelig! I dag kom pakken min fra forever21. Å skal si jeg er fornøyd! Begge kjolene passer som de skulle vært sydd til meg:) De var kjempe søte begge to. Megafornøyd! Armåndene og øredobblene var også kjempe fine. Så nå gjenstår det bare å se om jeg reagerer på de eller ikke. (Kryser fingrene for att det går bra)

Nå håper jeg bare på masse fint vær framover slik att jeg får mulighet til å bruke kjolene masse! Å jeg som egentlig ikke liker kjoler en gang! Sånn kan det gå!

Anbefaler iallefall Forever21 på det sterkeste! Snille priser og rask levering. Bare så synd Norge er ett inbesil land når det gjelder toll grense. Men det er abselutt verd det!

सी य

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.