fredag 27. juni 2008

Jeg venter

Nå sitter jeg å venter på at kjæresten min skal komme på besøk. Gleder meg masse. Ventetid der noe dritt egentlig. Sånn som nå. Man vet ikke helt hva man skal finne på, å ender opp med å gjøre en hel del helt uvesentlige ting.

Jeg f.eks har nå prøvd å kutte ned tiden med å sminke meg å leke med web kameraet. (Kan ikke si jeg pleier å sminke meg veldig ofte, og har den meningen av att når noen først har sett deg om morgene er det ikke lenger noe poeng å prøve å se bedre ut enn hva man er hver gang man skal møte vedkommene.)

Hva gjør dere når dere venter og skal få tiden til å gå?

Blir ikke så lenge jeg får se min kjære nå før han skal kjøre avsted med mamma og hannes foreldre til flyplassen. Alle tre skal til tromsø. Var ikke planlagt att de skulle reise med samme fly, men slik ble det altså. Litt morro:) Verden er ikke stor kan man si:P

सी यू

0 kommentarer: