torsdag 26. juni 2008

Ikke så ille i dag egentlig

I dag er ting egentlig ikke så ille. Jeg fikk dog ikke sove i natt å lå våken å hørte på att resten av familien gjorde seg klare til å dra på jobb i morrest, men fikk sovet litt etter det. Det gjorde susen tror jeg. Nå er formen egentlig ganske bra å foten er også helt ok.

Jeg tok av den ene bandasjen i morrest og da ble alt egentlig mye bedre. Tror kansje den satt litt stramt på å det var en del av det som gjorde vondt. Har ikke tatt smertestillende i dag heller. Kjempe fornøyd med det:)

Det beste av alt er att jeg ikke trenger noe som helst hjelp når jeg skal gå, altså i form av krykker eller andre ting å støtte meg på. Det er jo bare genialt, da kan jeg kjøre bil og scooter å fakstisk komme meg dit jeg vil. Jeg må innrømme att jeg halter når jeg går, å det er ikke videre behagelig, så noen fjelltur i nermeste framtid blir det nok ikke. Men jeg er iallefall ikke hjelpetrengende og avhengig av att andre skal kjøre meg hit og dit:)

Sikkert en stor fordel for visa kortet mitt også att jeg ikke blir liggende i sengen å ikke kommer meg ut av huset. Vi vet jo alle hvor vondt det fikk sist gang jeg strandet her. Virkelig ikke bra! Men noe må man jo unne seg.

Jeg har en shopping plan nå, å det er nye sko. Egentlig to grunner til det. For det første, jeg trenger noen søte sko jeg kan bruke til kjoler. Og for det andre jeg har ikke fått på meg annet enn store joggesko og sandaler på leeeenge. Da er det ratt og rimelig att jeg får kjøpt meg ett par nye søte sko syns jeg. Si ifra om dere har noen tips på hvor jeg kan finne dette:)

सी यू

1 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Så bra at det går bra med deg og foten din! Betyr dette at du kommer på jobb til planlagt tid? Tenker at vi kommer hjem tirsdag, men vi har ikke bestemt helt om det blir mandag eller tirsdag. :) Love you! *klem*