lørdag 28. juni 2008

Kjærestebesøk

Jeg har besøk av kjæresten min:) Jeg har det topp! I går kveld var vi bare hjemme og koset oss masse samt av vi tok en liten tur for å ta sol.

Da fikk jeg prøvd ståsol for første gang. Jeg hadde aldri kommet til å betalt penger selv for å stå å ta solarium, men når noen klarer og å putte på penger på feil boks for å så ikke skal bruke ståsolen, så så jeg mitt snitt til å benytte meg av den allerede betalte solariumen.

Dette var nok både første og siste gang jeg kom til å benytte meg av det. Kan ikke akkurat si det var behagelig å ta sol når man står å tar det. Å var også mye varmere å stå enn å ligge. Ble nesten litt svimmel. Så etter ca 13minutter takket jeg for meg å gikk ut igjen. Smartingene som hadde betalt feil hadde betalt for en halvtime så solariumen fikk kjørt seg uten noen inni der kan man si...

I dag har vi vært en tur på solsiden. Ingmar har fått tatt spa timen han fikk gavekort på i bursdagsgave fra meg og jeg satt å snakket med Per Ivar, Julie og Magnus imens. Var trivelig. Lenge siden jeg har sett Magnus nå så trivelig å se han igjen:)

Hva vi skal gjøre resten av kvelden vet jeg ikke enda, men regener med det blir en del kos iallefall:)

सी यू

0 kommentarer: