fredag 6. juni 2008

Center med Strawberry, lemon og chili

Når vi var i sverige på vår lille harrytur kom jeg over denne sjokoladen. Og jeg er jo bare en gang sånn, att alle nye ting må testes ut, uansett om de høres ut som de er gode eller ikke.

Denne hadde jeg egentlig forventingene om att skulle smake ekkelt. Chili er ikke min greie i utgangspunktet, og sammen med sjokolade hadde jeg ingen tro på att det skulle bli noe bedre. Men som sagt, må prøves uansett.

Til selve testingen. Når jeg skulle smake på denne slet jeg for det første med å i det hele tatt å opp papiret. Noe som førte til att jeg måtte frem med saks. Dette er ikke bra. Når man skal ha sjokolade bør det gå fort å av papiret, da man som regel har VELDIG lyst på sjokolade.

Den første biten jeg fikk i munnen tygget jeg, noe jeg ikke skulle ha gjort. Den smakte ekkelt. Blandingen mellom jordbær, sitron og chilly samt sjokolade gav en kvalmende effekt. La oss si det sånn, den første biten ble også den eneste.

Jeg kommer aldri til å kjøpe denne noen gang igjen, og heller ikke putte en ny bit i munnen. Nå skal det også sies att jeg ikke er veldig fan av fruktsmak i sjokolade så det sa seg vel egentlig på forhånd att denne ikke kom til å slå an til meg.

Min karakter: 1

सी यू

1 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Øyvind likte heller ikke denne sjokoladen, og truet med å kaste hele etter den første biten. Jeg fikk dog avverget det hele, fordi jeg også ville smake.. :P ..og tja. Tjaaaaa. Merkelig smakssammensetning, men alt i alt ikke altfor ille. Chilien prikker littegrann på tunga, ellers smaker den jo ikke stort mer enn jordbær og sjokolade, med et hint av sitron? Snedige vesner, dere. Og jeg LIKER ikke sjokolade engang (med mindre jeg har den månedtlige..)!