fredag 6. juni 2008

Bloggerwave

Nå har også jeg kastet meg på denne "bølgen" som så mange andre for å tjene penger på bloggen og hobbyen min. Bloggerwave er ett konsept som legger inn oppgaver fra forskjellige aktører som ønsker att bloggerne skal skrive sin oppriktige mening om produkter eller tjenester. Man kan selv velge hvordan oppgaver/jobber man ønsker å ta, og på denne måten velge ting som man selv har intresse for og som passer med bloggen.

Jeg gleder meg masse til å teste ut dette, og håpet er jo selfølgelig å kunne tjene noe på det samtidig som jeg kan gi noe tilbake til de som betaler for att vi som blogger som produktene/tjenestene. Jeg tror dette er ett konsept som er kommet for å bli.

For dere andre som måtte ønske å skjekke ut dette nermere kan dere gå inn på http://www.bloggerwave.no

सी यू

2 kommentarer:

Jannekake sa...

Flott tjeneste, men dessverre ikke helt klart enda. Jeg skrev et sånt innlegg, og fikk etter noen uker $10 inn på paypalkontoen min. Flott det, men problemet er bare at det ikke er noen andre oppdrag til meg der.

Men joda, jeg sjekker innom jevnlig :p

Anonym sa...

Jeg synes det er litt magisk at du forteller hele verden at du skal begynne med produktplassering i blogginnleggene dine. For det er det bloggerwave er ^_^