torsdag 29. mai 2008

Sommerkjole?

Jeg bruker vanligvis ikke kjoler eller skjørt så ofte, men nå er jeg altså på leting etter den perfekte sommerkjolen. Jeg har sett på mange nettbutikker og ikke minst mange vanlige butikker, men finner ingen som er helt sånn som jeg vil ha den. Er det noen der ute som har noen tips på hvor jeg kan finne en fin sommerkjole?

Jeg kan prøve å beskrive hvordan jeg vil den skal være:

  • Halvlang, altså rett over knærene.
  • Lys farge, helst blåtone.
  • Ikke sånn marengskjole som jeg liker å kalle det som man endre opp med å se gravid ut i.
  • Tynt stoff, men ikke gjenomsiktig.
Jeg har som dere ser noen pungter som jeg vil ha innfridd, men skulle ikke tro det var helt umulig heller.. Om det er stropper eller ikke stropper spiller heller ingen rolle.

Om noen vet om noen gode butikker så rop ut!

सी यू

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sjekka forever21.com?

ღTindraღ sa...

Nei, det skal skjekkes ut! Takk for tipset:)