onsdag 28. mai 2008

Styling i bilen?

Min lillebror har i dag vært helt bestemt på att det er på tide att jeg gjør noe med inventaret i bilen min. Han kunne nok ikke ha funnet setetrekk som så verre ut en dette, men til det svarte han att bilen din skjer jo helt dasset ut uansett så verre blir det jo ikke. Du kan jo heller ta den helt ut? Må si jeg er en smule enig med han selv om dette er å bli fjortis på heltid
for en stund:P Men det er jo bare sundt å være barnslig, og må innrømme
att det var litt søtt.

Må jo også selfølgeli ha rattvarmer i samme serie om jeg går med på dette. Skal det være så skal det være. Slik er det bare altså. Ingen ting er kjøpt, og heller ingen ting er bestemt når det gjelder dette, men jeg kan si såpass som att jeg er inne på tanken iallefall. Men tviler litt på att jeg orker å bruke penger på det. Uansett hvor "harry" det måtte være:)

सी यू

0 kommentarer: