onsdag 21. mai 2008

Imsdal fruktvann med smak av mango og fersken, med kulsyre

Var en tur på butikken i går å i det jeg skulle betale kom jeg over en flaske jeg ikke hadde skjedd før, nemelig Imsdal fruktvann med smak av mango og fersken. Siden jeg er helt kronisk på å måtte teste ut alle slike ting som er nye i butikken ble det selfølgelig med en flaske opp på disken da jeg skulle betale.
Ringnes sier følgenede om produktet: En lykkelig forening av rent norsk kildevann fra Imsdal og fruktjuice. En naturlig tørsteslukker som er mild og leskende. Ikke tilsatt sukker. Ikke tilsatt fargestoffer. Passer perfekt til alle anledninger, også til frokost og lunsj på farten.

Det finnes vistnok flere varianter av denne, men den jeg kjøpte var med kullsyre, noe som ikke var så smart ettersom jeg kom fram til att den var mye bedre etter att kullsyren var ristet ut. (Det syns jeg forøvrig i all type brus) Jeg må jo selfølgelig også teste de andre typene som finnes. Men om jeg skal sammenligne den med noe etter å ha smakt bare denne ene så må jeg si shio brusen som fantes for mange år siden. Da selfølgelig den med fersken smak. Den var god den!

Om jeg skal gi Imsdal fruktvann MED kullsyre med smak av mango og fersken en karakter må det bli en sterk 3. Dette på grunnlag av att jeg ikke liker att det er kullsyre der. Men som sagt, den kommer også uten;)

0 kommentarer: