torsdag 22. mai 2008

Nytt chinchillapar satt sammen

I går kveld satt jeg sammen ett nytt par. Dette er:

Top Chin`s Trip To Heaven, Standard grå. Han er stilt 3 ganger og har på de gangene oppnådd 3x 1.plass og 3x beste han med beste poengsum på 89 poeng. Han er en stor herreman som veier nesten 850g. Han har en mørk fage og en tett pels med god spenst. Han er også kompakt i kropsformen.

(Heaven)


Tågarp`s Fabienne, Standard grå. Hun er ikke stilt. Hun er også en stor dame som har en toppvekt på 930g. Hun har ett pent hode, en god kropsform og en tett pels med god farge. Hun er ikke fult så mørk som Heaven, men har til gjengjeld noe kortere pels.

(Fabienne)
(Bildet er lånt av Omega`s Chinchilla)


Jeg tror disse to vil utfylle hverandre meget godt, og gleder meg masse til det kommer småtroll etter de. De gikk sammen uten så mye som ett pip og ligger nå på samma hoppehylle å sover.

Morgan som Heaven har stått sammen med fram til i går, som er her på lån fra Silver Streak`s Chinchilla. Er jeg nesten sikker på att er drektig. Så hun er nå flyttet over i eget bur og skal få kose seg der til det kommer babyer. Gleder meg masse:)

(Silver Streak`s Mhór Rioghain II)

3 kommentarer:

Grete sa...

Så spennende da :D, vil gjærne ha en Brown velvet unge om det kommer :D.

a darkened horizon sa...

Jeg gleder meg til Morgan-babyer kommer, jeg! *klappe henrykt i hendene*

ღTindraღ sa...

Blir bra med babyer ja:) Er jo over en måned siden sist gang det kom smått her nå så er på tide noen nye ser dagns lys;)