lørdag 24. mai 2008

Jumping, Jumping

I dag når jeg sto opp var hele familien i full gang med å sette opp trampoline i hagen. Mine småbrødre har i mange år maset om å få låv til å kjøpe trampoline, men har hele tiden fått beskjed om att de ikke kunne få det ettersom det var utrykt osv. Men i dag har altså mamma kjøpt inn trampoline. (Morro)

Tok litt tid å få den montert, selv om hele familien pluss to nabogutter var med å hjalp til. Men ressultatet ble bra. Ungene måtte jo selfølgelig få rast fra seg litt på den først men etter en stund ble det også plass til att jeg kunne prøve. Ble mobbet fra alle kanter fordi jeg ikke tørr og hopp kjempe høyt og for att jeg ikke klarer like mye som de små uredde skapningene som også kalles mine brødre. Men morro var det iallefall. Å kjennte faktisk att jeg ble sliten etterpå, så trening er det jo også. (Hva er bedre enn å ha det morro å faktisk få litt trim ut av det? Kan jo ikke skryte på meg å være træningsnarkoman fra før av så)

Etter hoppingen satt jeg en stund på hverandan, før jeg gikk en tur i dusjen. Nå skal jeg snart stikke ned til byen å møte Andreas for å få med meg Def Leppard konserten. Blir toppers!! Deilig vær er det også så slipper å ha på boble jakke og lue, men kan heller ta en sommertopp og dongeribukse. Passer meg utmerket! Nå gjenstår det egentlig bare å smøre litt spakkel i trynet så er jeg klar til å dra. Kommer selfølgelig med oppsumering etterpå;)

0 kommentarer: