lørdag 24. mai 2008

Thin Lizzy og Def Leppard, Trondheim Torg

Da har jeg omsider kommet meg hjem etter turen til byen. Kjempe stemning å god musikk! Fikk ikke med meg mer enn en sang av Thin Lizzy, men det er egentlig helt ok når den ene sangen va "Boys are back in town". Rett etter den var ferdi kom Andreas, Linn og Kristian. Lenge siden sist nå så kjempe koselig å se de igjen!



Vi betalte oss ikke inn, men sto utenfor å fikk med oss musikken like bra som om vi skulle ha vært innenfor sperringene. Fikk også ett glimt av scenen igjenom en sprekk i sperringen. Så da er iallefall jeg fornøyd. (Trykk på overskriften til innlegget som kommer dere til Adressa sin repotasje om konserten, og får se bilder)

Utroli mange spennede mennesker å se på, og masse go stemning blandt alle jeg så. Virket som om alle koste seg og var i godt humør, og for all del det var over hode ingen grunn til noe annet:)

Dro hjem før Def Leppard var ferdig. Da var det så kaldt att jeg trodde fingrene mine skulle til å skifte farge til å bli som Max mekker. Å det er helt klart ikke noen fordel når jeg skulle kjøre scooter hjem igjen. Det endte med å hakke tenner på vei oppover bakkene på veien hjem. Men men, såpass må man kansje forvente når det ikke er mer enn 10 grader.



Nå har jeg boltret meg til under dyna med varmeteppet på full fyr og begynner å få varmen i meg. Er trøtt så håper på å klare å såvne i rett tid i natt. Ikke vært så flink til det de siste nettene, men vi gir det en sjanse i dag også. Skal opp i rett tid i morgen også så kan være en fordel å ha litt søvn å gå på da.

Inntil videre sier jeg: God natt;)

0 kommentarer: