fredag 23. mai 2008

Det er sol:)

Det er sol, det blir stadig varmere og da blir også dagene bare bedre å bedre. Merker hvor mye bedre det er å stå opp når det er varmt, og jeg ser blå himmel og sol når jeg ser ut av vinduet. Bare helt herlig:) De neste dagene er det meldt bare bedre å bedre vær, noe som ikke er meg i mot over hode! Gleder meg til det blir sommer på orntlig, og jeg kan finne fram alle sommerklærene og ikke være redd for att det skal bli for kaldt å bruke de. *Drømme*

I morgen har jeg planer om å ta "vår rengjøringen" her. Kansje litt seint, men bedre sent enn aldri. Gleder meg til å være ferdig med det. Da er det både chinchillarommet, mitt rom og badet som står for tur og alt skal skrubbes ned til hver minste lille krok. Ikke det morrsomste jeg gjør, men det trengs helt klart! Men for å få gjort slike ting er det viktig å ha en liten gulerot i enden, iallefall er det mye mer morro å gjøre det da. Derfor har jeg planer om å ta meg en tur ut når jeg er ferdig i morgen kveld. Håper bare været som er meldt kommer. Er jo stor konsert på torget i morgen å den må jeg jo få med meg på en eller annen måte. Om jeg betaler meg inne eller ikke er ikke bestemt enda, men det kommer jeg nok tilbake til:)

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å se ferdi episodene jeg ikke har sett av CSI Miami, og bare slappe av. Har sett noen episoder allerede i dag, og det blir ikke mindre spennende kan man si. Det samme gjelder btw Gray`s Anatomy, så serieavsluttningen på sesong 4 i dag, å ja. Hva kan man si uten å røpe for mye til de som ikke har sett den. Den er verd å vente på! Men ÅÅÅ!!! Jeg vil se mer NÅ!!!

0 kommentarer: