fredag 30. mai 2008

Imsdal fruktvann med smak av mango og fersken, uten kulsyre.

Har tidligere testet ut Imsdal fruktvann med smak av mango og fersken, med kulsyre. Men med tanke på att jeg ikke er noen stor fan av kulsyre og endte opp med å riste denne helt til den var tom for kulsyre var jeg rimelig sikker på att jeg kom til å like denne typen som ikke inneholder kullsyre bedre.

Dette hadde jeg helt rett i, den smakte bedre. Mer smak av fersken på denne framfor den med kulsyre. Å selfølgelig falt den bedre i smak til meg ettersom den ikke har kulsyre. Men nå skal det sies att dette helt sikkert er variabelt.

Den er iallefall frisk og har en svak smak, som smaker nesten som saft. Denne kan man drikke mye av uten og bli lei smaken. Jeg vil tro att om man har denne i ett glass med isbiter vil iallefall jeg være happy en varm dag på hverandan.

Denne får en 5er fra meg ettersom den er såpass god på smak, man alikavell ikke er kvalmende.

सी यू

0 kommentarer: