fredag 30. mai 2008

Fanta B’good berry delight

I dag har jeg testet en ny brus, nemelig Fanta B’good Berry Delight. Måtte nesten teste den etter Shamini testet broren, Fanta B’good Citrus Go.

Det første som slo meg da jeg smakte på denne var fanta eksotic. Så å si helt samme smak og farge syns jeg. Men har ikke prøvd de opp mot hverandre så mulig jeg tar feil her. Denne er kansje ikke fult så søt som eksoticen. Noe som kan være en fordel om man har planer om å drikke mer enn ett par slurker av den.

Jeg vil si denne var en frisk og god sommerbrus. Ble ikke kjempe inponer, men heller ikke veldi skuffet, så derfro vil jeg gi den en 4. Den har kulsyre, men ikke for mye noe som trekker litt opp.

Kommer nok helt sikkert til å kjøpe denne flere ganger og kan med god samvittighet anbefale den videre til andre:)

सी यू

0 kommentarer: