tirsdag 27. mai 2008

Dårlig form.

Fortsatt ikke noe spesielt god form. Har fått i meg mat i dag, og er ikke fult så kvalm lengere, men har til gjengjeld fått vondt i hodet og er slapp. Har en plan om å komme meg opp av senga å få tatt meg en dusj etterhvert, for å se om det kansje hjelper litt på formen. Ikke noe morro å ligge her som ett slagt iallefall. Vil bli frisk å rask igjen!

Ventet på på att posten skulle komme i dag også, men ingen pakke i dag heller. Syns de skal begynne å komme snart nå. Er jo noen dager siden jeg bestilte så.. Ja, jeg vet jeg er utålmodig. Men jeg vil ha bøkene mine nå! Kaffe hadde også vært bra, eller kansje ikke helt enda, men etterhver iallefall.

Jeg har også vært inne på finn.no å funnet en hele 3 anonser på ulveøyne serien. Fått svar fra to av de, som selfølgelig allerede var solgt. Venter på svar fra den siste nå, så krysser fingrene for att de fortsatt er til salg. Kansje det blir en hyggelig overaskelse på meg i dag alikavell.

Nå skal jeg igjen sette på en film. Denne gangen blir det "In her shoes", romantisk komedie fra 2005. Blir en del film om dagene når man ligger i senga å ikke orker stort iallefall. Men godt å ha filmene som underholdning i det minste.

0 kommentarer: