onsdag 28. mai 2008

Ny bikini

Nå har jeg handlet årets bikini. Dette året blir det denne fra Ellos. Jeg syns den ser helt grei ut og håper bare den passer. Jeg er kronisk på å må ha bokser truse på bikini, så er rimelig fornøyd med å ha funnet det. Svart er også bra.

Gleder meg til å få den å ikke minst til å se om den passer. Har gådd ned en størrelse siden i fjord så håper det er nok. Kjedelig om den er for stor slik alle de andre jeg har her er. Ikke noe kult å ha verken for stor eller for liten bikini.

En ting til jeg er litt spent på er att denne vistnok skal ha push up. Det er jeg ikke så stor fan av, men vi får se hvordan det går når pakken er ankommet.

Ellos pleier å være rimelig kjappe når det gjelder frakt så regner med jeg har den her om ikke så mange dager. Noe som passer bra om man skal tro værmeldingen;)

Er også litt stolt over att jeg ikke endte opp med å kjøpe masse annet. Noe jeg egentlig hadde veldig lyst til, men ettersom det ikke er noe annet jeg skal ha for øyeblikket var jeg flink nok til å begrense meg. *Stolt*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Den var fin den! Hvis du ikke liker push up effekter er det bare å åpne foret å ta ut "kyllingfiletene" (Hvis de ikke er løse da) Da pleier det meste å fikse seg!

PS Fin blogg

ღTindraღ sa...

Takk for tipset:) Skal abselutt testes ut!