tirsdag 27. mai 2008

Prosjekt chinchillafor

I dag har jeg ett lite prosjekt gående. Jeg har vært på leting etter Oxbow chinchillapellets, per telefon. Noe som viste seg å ikke bare være enkelt. Dette er ett for som kun selges hos vetrinær. Jeg har ringt rundt til alle vetrinærer i Trondheim, men ingen fører dette merket. Til slutt fikk jeg posetivt svar til Heimdal dyreklinikk som kunne være behjelpelige med å ta det inn, om jeg fant ut hvem som var grosist på det.

Da ringte jeg til avivet i Oslo for å høre med de, og fikk da svar om att det var kanicare som var den norske grosisten på dette foret. Ringte så tilbake til Haimdal dyreklinikk som skulle undersøke nermere og ta kontakt med meg igjen når de hadde mer info. Håper bare dette går i orden, da dette er ett for jeg kunne tenkt meg å teste ut.

Hvordan dette foret er i pris sammenlignet med Bello som jeg bruker i dag er jeg ikke sikker på, men har hørt det ikke ligger så mye over så da er det jo egentlig helt greit. Blir spennede å se hva som skjer videre med denne saken. Kommer selfølgelig med oppdatering så fort jeg hører noe mer;)

0 kommentarer: