tirsdag 13. mai 2008

Adidas superstar:)

I dag var jeg, Shamini og Øyvind en tur på city syk. Første mål på handlelista var å finne en genser til av den typen jeg handlet to av i helga. Var heldigvis ikke utsolgt enda så fikk tak i det.

(En slik har jeg nå to eksemplarer av, pluss en likedan i grønn)

Etter vi hadde vært på hennes og maurits og fått tak i genseren dro vi på jordbær pikene og spiste. Jeg var ikke veldi sulten men spiste deler av en tunfisk salat. Var iallefall godt:)

Etter maten dro vi for å se etter Adidas superstar sko. Vi dro først på falkanger, men der hadde de bare megastore størrelser. Noe som ikke akkurart passer til mine føtter. Vidre gikk turen til Inter sport. Der hadde de inne barnestørrelser som gikk helt til størresle 38. Jeg ville helst ha sorte men det var det bare ett par igjen av, og de grabbet Shamini tak i først så det slaget tapte jeg. Men fikk iallefall tak i ett par hvite. La igjen nr mitt der og fikk beskjed om att de skulle skjekke opp når de eventuelt fikk inn sorte i min størrelse. Litt kjedelig att det ikke ble sorte, men hvite er for all del helt i orden det også. Dette er tross alt sko jeg har tenkt på å kjøpe meg i mange år, men alikavell klart å la være å kjøpe. Utroli men sant!

(Fine skoen)

Rett etter jeg kom hjem fra Shamini i dag fikk jeg telefon fra Intersport. Da hadde de funnet ett par sorte i min størrelse:) Wee!! Da ble det sorte og hvite på meg. Ikke att det er så ille, med tanke på att det er junior model er de jo betraktelig billigere enn de orginale. Så til sammen for de to parene må jeg betale 200kr mer enn jeg måtte ha gjort for ett par som ikke har vært junior.



(Meg liker:)

Da blir det city syk tur i morgen også, må jo hente hjem de nye sorte skoene også! Gleder meg til å begynne å bruke de! Fordelen med å ha sorte er jo også att de ikke blir "stygge" like fort som de hvite. Så da kan jeg jo bruke de om det er litt mer rukevær. Kjekt å kunne variere:)

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Jeg skrev mitt innlegg 22:19, og du skrev ditt innlegg 22:28 - og vi klarte begge å kalle det "Adidas Superstar"! ..er det ikke "Great Minds Think Alike" de sier? ;)

Vi er kulEST.
Sånn er det med den saken.

LOVE YOU! <3 *suss*

ღTindraღ sa...

Helt klart! Der kan ingen komme over oss altså:P Hehe:)

LOVE YOU TOO!!!