søndag 11. mai 2008

Slægedag diluks!

I dag har virkelig vært slappis dagen over alle dager! Sto ikke opp før klokka var nesten halv 4! Nå skal det jo kansje sies att jeg heller ikke såvnet før klokken var nesten 4 i natt og desuten ble vekt av hundene som bjeffet noe helt ekstremt ca klokken halv 6 igjen, og ikke fikk såve med en gang etter det. Men uansett så kan man vel si att å såve så lenge som til halv 4 ikke er noe selv jeg ikke gjør svert ofte.

Stor opp å spiste "frokost" før jeg gikk ned å satte meg ved pcen en liten stund. Ikke lenge etter var det tid for middag. Stian hadde ønsket seg hjemmelaget pizza så det sto på menyen. Nam nam!

I 8 tia dro jeg ned til solsiden for å møte Shamini og Øyvind på bare blåbær. Hadde vel egentlig ikke planer om å være ute sånn kjempe lenge, men hva kan man si? Tiden flyr i godt selskap og vips så var klokka plutselig nesten halv 1. Er ikke greit å når man ikke følger med klokka vettø;) Hehe.. Var iallefall kjempe trivelig som vanlig! Å vi var vel ganske enige om hva vi ikke skal kle oss i etter å ha sett en del eksempler på mennesker som tydeligvis hadde kledd på seg selv. Må også ha med att vi så Karius og Baktus gå forbi rett etter att vi kom dit:P

Kjempe trivelig kveld iallefall, men nå er jeg stupings å kan ikke vente med å finne senga. Skal bare en snar tur innom chinchillabua å skjekke att alt står bra til der inne:)

0 kommentarer: