onsdag 14. mai 2008

Hentet skoene mine:)

I dag, etter jobb dro jeg oppover til city cyd for å hente de nye Adidas superstar skoene mine av fargen svart. Fikk både hentet de å betalt de uten noe problem. Etter jeg hadde hentet de, måtte jeg jo selfølgelig en tur innom de andre butikkene der også. Dette endte jo som det så alt for ofte gjør:


(Yum-Yum)

(Denne var bare så søt)

(Kjøpte også to helt vanlig t-shorter, en gul og en blå)

Må jo ha litt nye topper nå når det går mot sol og sommer, det skulle jo bare mangle! Nå må vi bare få tilbake det fine været som har vært mangelvare de siste dagene. I dag var det saktisk så kaldt å regnet såpass mye att jeg valgte å kjøre bil til jobb framfor scooter. Er jo ikke noe koselig!

Ble også ferdi med Rimfrost serien i dag. Litt trist egentlig, å si hade bra til Rime og alle de andre. Merker jeg fortsatt sitter og lurer på hva som kommer til å hande videre, så vi får bare håpe det kommer en ny serie som baserer på denne. Var iallefall en kjempe bra serie som jeg vil anbefale alle å lese! Nå gjenstår det bare å finne noe nytt å lese, så får vi se hvordan det går med den saken...

0 kommentarer: