onsdag 9. april 2008

Vaskedag

I dag har jeg vasket klær. Masse klær. Ble 3 maskiner til sammen, og da var den ene maskinen nesten bare sokker. Jeg viste ikke att jeg hadde så mange sokker en gang. Og jeg har iallefall funnet ut en ting etter denne dagen, JEG HATER SOKKER. Ikke att jeg hater og ha de på, får å fryse på føttene er helt klart ikke noe alternativ, men å vakse de er ikke morro. Iallefall ikke den delen der man skal finne to å to like å henge de opp. Var like før jeg ble mer gal enn jeg allerede er.

Konklusjonen jeg kom fram til var att enten må man ha bare like sokker slik att alle kan danne ett par med en annen eller så man må faktisk kjøpe nye hver gang. (jeg kommer selfølgelig ikke til å gjør dette, men det fristet i dag da jeg sto å hengte opp en og en sokk) En ting er iallefall sikkert, jeg har alt for mange sokker.

Nå har jeg iallefall ikke så mye skittent tøy igjen, noe som føles bra. Skal ta resten i morgen så da er det en stund igjen til neste gang det blir behov for vasking. Ja jeg vet man kan vaske litt i gangen å heller vakse oftere, men når det kommer til klesvask som jeg finner ytterst kjedelig så velger jeg heller å ta en stor klesvask skjeldnere enn litt av gangen. Sånn er det bare med den saken. Går jo aldri så langt att jeg ikke har klær å ha på meg så da går det jo fint:)

0 kommentarer: