tirsdag 8. april 2008

Nydelig vårvær

Når jeg gikk å la meg i går var det nysnø på bakken, snø i lufta og det blåste og var kaldt og ikke spesielt koselig vårvær, men i dag våknet jeg av at solstrålene traff meg i øynen igjenom rullegardinen. Når jeg så ut var det skyfri himmel og så å si vindstille. Gradestokken viste ca 10grader og når man har slikt vær må man jo bare få en god start på dagen. Jeg sto opp å spiste frokost. Så gikk jeg på badet å prøvde å få håret til å høre etter så godt som jeg kunne. Ser ut som ett kråkerede når jeg våkner, men etter en liten slåsskamp ser det betraktelig bedre ut.

Hadde god tid før jeg skulle på jobb så satt litt på pcen og sånn før jeg dro. Var utrolig varmt å sette seg inn i bilen. Sola hadde stekt på den i noen timer så måtte ha opp vinduet på veien. Solbriller var ett must!

Slike dager som denne skulle man definitivt hadd mange flere av. Merker med en gang man blir i godt humør og får mer overskudd når man kjenner sola vamer, man ser krokusen kommer opp og snøen smelter sakte men sikkert bort.

Jeg har ett håp om att det skal bli bart til bursdagen min, noe jeg ikke er helt overbevist att det blir i år, men om det fortsetter og være sånn vær som vi har hadd i dag så er nok sjansen betraktelig større. Så er bare å krysse fingrene å håpe på det beste. Har enda noen dager igjen så hvem vet..

0 kommentarer: