mandag 7. april 2008

Første dag på jobb

I dag var ventetiden over på mange ting. Det første jeg gjorde da jeg sto opp i dag var å skjekke posten. Jeg har ventet på selvangivelsen i mange dager nå men den har ikke kommet. Jeg måtte ta hele 4 turer ned i posten før den faktisk hadde kommet, å da med selvangivelsen. Tror ikke jeg har vært så spent når jeg har åpnet ett brev siden i fjord på denne tiden. Jeg var egentlig sikker på att jeg kom til å gå rimeli i minus etter enkelte drømmer osv, men heldigvis kan jeg konklodere med at jeg ikke er veldi sandrømt. Jeg fikk restskatt, men siden den ble på svimlende 423kr skal det nok gå greit uten de helt store innsparingen. Er faktisk ganske førnøyd, dette vil jo si att jeg har kommet ut ca rett.

Etter posten var ferdi skjekket dro jeg på jobb. Kjempe koselig å endelig være tilbake:) Godt å komme inn i vanlig vane igjen og ikke minst kunne være sammen med min yndlings nordlæning masse igjen! Gleder meg allerede til i morgen!

Etter jobb dro jeg hjem og satt meg på datan. Gikk en tur inn på tele2 sine sider og kunne da se att det har kommet ett nytt abonemang der. Det så jo bare yppelig ut så det måtte jeg jo selfølgelig bytte til. Å som sagt så gjort, så i løpet av ca 3 dager har jeg forhåpentligvis tele2 snakkis:) Dette abonemanget er ett såkaldt "fastpris" abonemang. Man betaler en månedsavgift på 199kr og kan da ringe inntill 3000 minutter og sende 100sms uansett oppratør. Eneste som er litt dumt er att det er startavgift på 0,79øre per samtale, men uansett vil jeg nok ikke ha en ensete mobilregning på over 300kr. Det er jo greit å vite hva man får hver måned så dette likte jeg:)


(bildet er lånt fra tele2.no)

0 kommentarer: