søndag 6. april 2008

Middag til Farmor

I går kveld var jeg, Andreas, Linn, Siv og Martin en tur på cafe. Var kjempe koselig. Kom hjem i halv 2 tia i natt etter å ha drokket kaffe og dette ente selfølgelig med att jeg ikke fikk sove før klokken var nermere 4 i natt. Var rimelig i koma i morrest kan man si. Men kom meg vel opp i halv 12 tiden.

I dag har vi vært på middag til farmor. Fikk servert koteletter, og etterpå var det is. Var vel der i nesten 3 og en halv time. Var koselig. Hadde det morro med å tulle med pappa når vi skulle hjem å late som vi kjørte i fra han. hihi.. Mange morsome komentarer som kom under denne aktiviteten:P

Resten av kvelden har gådd med til avslappning og tvseing.

I morgen er det jobb igjen. JEG GLEDER MEG!!

Håper jeg får selvangivelsen i morgen også. Drømte i natt att jeg fikk 40000 i baksmell så vi får endelig håpe jeg ikke er sandrømt!! Da blir det ikke noe morro altså! Krysser fingrene for att jeg i det minste går i 0, men det beste hadde vært å fått tilbake noen tusenlapper selfølgeli.

0 kommentarer: