torsdag 10. april 2008

Gal av å vente...

Jeg vil ha chinchillababy nå!! Syns jeg har ventet lenge nok jeg nå, men nei da. Her er det ingen baby. Tegnene på att det skal komme snart blir jo bare flere å flere. Hun ligger mer å mer i bunnen av buret, har begynt å nappe seg rundt pattene, jeg kan kjenne pattene, hun ligger på siden, hun begynner å åpne seg. Hun er i god form og hopper gjerne en tur på gulvet. Å ikke minst spiser vi gjerne masse gobiter og mat.

Hadde vært litt morro om det hadde kommet babyer på søndagen nå da, ettersom det allerede har tatt så lang tid utifra hva jeg trodde. Om det kommer baby på bursdagen min og det er termin har nemelig parringen skjedd på julaften. Det er litt morsomt:P

Ellers i dag har jeg vært på jobb, og utenom det ikke gjort så mye egentlig. Skal prøve å komme meg opp i rett tid i morgen å få skiftet på bur å sånn før jeg drar på jobb slik att jeg slipper det i helga. Da får jeg nemelig besøk:) Å da er det andre ting som frister mer enn å skifte på chinchillabur iallefall:P

0 kommentarer: