fredag 25. april 2008

"Sommer" og sol

Våknet klokken 9 i morrest. Skulle stå opp så tili ettersom jeg skulle ta imot en pakke som skulle leveres på døra mellom klokken 9 og 12. Men når klokken ble 12 hadde den enda ikke kommet noen pakke. Jeg ringte da til firamet som skulle levere pakken for å høre om Stian kunne ta imot den. Dette kunne de ikke garantere ettersom man måtte være over 18år. Jeg sa til og med att jeg kunne skrive en fullmakt til han, men de kunne fortsatt ikke garatere att det ville gå i orden. Bestemete meg alikavell for å dra en tur til fossegrenda for å levere ett sagblad for Ingmar. Da jeg kom hjem igjen ca halv 3 hadde de enda ikke levert pakken, og ikke så vi noe til de resten av dagen heller. Mamma ringte de da hun kom hjem fra jobb klokken halv 6, men fikk vel aldri noe godt svar på hvorfor de ikke hadde kommet med den.

Må si det irriterer meg litt hele denne greia. For det første, hvor mange mennesker over 18år er hjemme mellom klokken 08:00 og 16:00 mandag - fredag? Om man ikke er pensjonist, arbeidsledig, sykemeldt, student eller jobber turnus er man som regel ikke hjemme i denne perioden så lenge man er over 18år. Hvorfor da ha denne løsningen att man bare lever fram til klokken 16:00? For det andre når man sider man skal komme mellom klokken 09:00 og 12:00 bør man ikke da holde dette? Er ikke dette en avtale som alle andre? Jaja, er sannelig bra det ikke er jeg som skal ta imot pakken på mandagen iallefall.

I dag har vi hadd nok en herlig dag. 15.5grader, skyfri himmer og helt vindstille. Kunne ikke blitt bedre! Var faktisk så varmt att det gikk ann å ligge på verandran i bare bikini å få de første solstrålene på kroppen. Utroli digg! Ikke var det kaldt heller.

(Ronja syns også det var varmt)


(Later som jeg blir brun)


Var også å hentet pappa i dag. Han kom hjem fra Riga. Ble ny parfyme på meg også i den forbindelse. Denne gangen Escada moon sparkel. Lukter kjempe godt!

0 kommentarer: