torsdag 24. april 2008

Snart sommer?

I dag forsvant siste rest med snø på tomta vår:) Det er varmt i været, sol fra skyfri himmel og kjenner pollenet har meldt sin ankomst. Det går helt klart mot sommer! Ingen tvil! Merker humøret er på topp om dagen. Alt er bare helt topp. Stor trives med å være tilbake i jobb igjen, formen er bra etter jeg fikk starte på migrene medisine igjen og men trenger ikke pakke seg inn med store tunge vinterklær for å gå utenfor døra. Eneste minuset er att jeg savner kjæresten min! Men på onsdagen reiser jeg oppover til Ålen igjen så da blir livet enda bedre:)

I dag ble jeg ferdi med bok 4 i serien Rimfrost, og er nå godt igang med bok 5. Klarer ikke legge ifra meg bøkene og dette ender med att det går med en del tid til lesing. Det som er posetivt er jo att mye av denne tiden tidligere ble brukt på tv og data, men noe ble også brukt på andre smarte ting som soving f.eks. Jeg blir gjerne liggende våken til lagt på natt å lese, og når jeg våkner om morgene er det gjerne å finne fram boka som teller før noe annet. Heldigvis har jeg mest seinvakter så jeg kan tilate meg selv å drive på sånn:P Hehe.. Hadde kansje regulert seg selv etterhvert men..

0 kommentarer: