onsdag 23. april 2008

Dekksikft på bila

I dag etter jobb hadde jeg bestemt meg for å ta den enkle veien når det gjalt å sko bilen om til sommerdekk. Ja, jeg kunne gjort det selv. Men er langt ifra det jeg finner mest givende her i livet, og ettersom det ble rare lyder i den sist den ble skiftet dekk på har jeg kommet fram til att denne gangen var det bedre å få noen som er eksperter på området til å gjøre det.

Jeg kjørte ned til Tempe dekkservice for å få lagt om, ti min etter jeg leverte fra meg bilen og dekkene var den ferdig å sommerdekkene var på med passe luft i å full pakke. Kunne ikke blitt bedre. Hadde jeg skulle gjort det selv hadde jeg nok brukt iallefall 5ganger så lang tid bare på skiftingen og så måttet fylt luft i de etterpå. Tror nok jeg kommer til å fortsette med dette. Slipper ulyder og sånne ting også da. Å få skiftet dekk kostet ikke mer enn 360kr noe jeg godt kan leve med. Å la meg si det sånn, når det er tid for slift igjen vet jeg hvordan jeg skal gjøre det da også:)

Etter jeg hadde skiftet dekk dro jeg hjem å satte meg ned for å lese videre. Jeg er totalt hekta! Kommet godt ut i bok nr 4 i serien Rimfrost nå. Å klarer nesten ikke stoppe å lese. Må bare vite hva som skjer videre. Har bare 10 bøker igjen å må si jeg lurer på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdi med disse. Sikkert ikke så alt for lenge til om det går i det tempoet det har gjort frem til nå iallefall! Kan iallefall med hånden på hjertet si att de 450kr jeg brukte på bøkene var verd det å vel så det!

0 kommentarer: