tirsdag 22. april 2008

Kyllingvinger

I dag på vei hjem fra jobb stoppet jeg på butikken for å kjøpe ett nytt parti med pepsi max. Er som sagt avhegnig av dette å siden det snart var tomt hjemme måtte jeg jo ha nye flasker for påfyll. Jeg kom også over varme kyllingvinger inne på butikken og ettersom magen jamret av sult klarte jeg ikke dy meg. Jeg måtte ha disse også!

Hadde en plan om å vente med å spise disse til jeg kom hjem men ettersom de luktet himmelsk og magen ikke laget mindre lyd bestemte jeg meg for å spise litt på vei hjem. Det burde jeg kansje ikke ha gjort. Om du noen gang har spist kyllingvinger vet du att det ikke er helt fritt for å søle når man spiser dette. Og man i tilegg skal kjøre bil kan man jo selv kansje tenke seg hvordan ansiktet mitt så ut etter en liten stund. Kan ikke helt skryte på meg å treffe munnen hver gang jeg skulle putte en ny vinge inn. Men godt var det så abselutt!


Da jeg kom hjem ble jeg overfalt av 3 hunder som mente jeg luktet meget godt og egentlig så ut som de hadde store planer om å spise meg levende. Men overlevde heldigvis med å bli sleiket litt på fingrene.

Lærte iallefall en ting av dette, kyllingvinger og bilkjøring er en heller dårlig kombinasjon!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du måtte teste det ut, for å finne ut at det kanskje var litt vanskelig? :D *sussepå*