søndag 20. april 2008

Søndag

I dag såv jeg lenge. Deilig! Ingen lyder i huset som vekket meg og ingen vekkeklokke. Kan ikke bli bedre enn det:) Når jeg omsider sto opp satte jeg meg ned for å lese videre i Rimfrost. Fin serie! Andreas sente melding å lurte på om jeg fortsatt kom å hentet han i dag. Kan si det slik att om han ikke hadde sent den meldingen hadde han måttet vente en stund. Jeg var bombesikker på att det ikke var før i morgen han skulle bli hentet. Men sente selfølgelig ett ja tilbake, det var jo ikke noe problem bare jeg hadde fått med meg hvordan dag det var snakk om.

Mamma, Pappa og Stian kom hjem fra hytta i halv 4 tia, da ble det middag. Etter middagen kjørte jeg Erlend til ei vennine der han skulle på suprise party.

Torunn ringte meg rett etterpå, hu hadde spørsmål om en chinchilla med fødselskomplikkasjoner. Ente med att jeg dro ned til henne for å hjelpe til med det lille jeg kunne gjøre. Fikk to sprøyter for å sette i gang fødsel når happy var så dårlig her i vinter. Tok med disse å håpet på å att de kunne være til hjelp. Chinhillaen til Torunn var iallefall i bertaktelig bedre form enn hva Happy var, så vi får bare krysse fingrnen på att sprøytene hun fikk får noe til å skje.

Etter jeg hadde vært til Torunn dro jeg å hentet Erlend igjen og så kjørte jeg vidre til Værnes for å hente Andreas. Brukte faktisk bare litt over 30min til værnes, og jeg kjørte ikke langt over farstgrensene heller. Var nesten ikke en bil å se når jeg kjørte utover. Følte meg nesten ensom. Eneste bilene jeg så var taxier og lastebiler. Men er kansje ikke normalt att det er så mange som er ute å kjører på en søndagskveld etter klokken 12 heller da. De med litt fornuft ligger vel å sover da skulle man tro.

Fikk hentet Andreas etter en halvtime med venting på værnes og vi kom oss helberget hjem igjen. Ble som vanlig en del "skitsnakk" i bila på vei hjem. Alltid like trivelig!

Nå er det på tide å ta kvelden. I morgen er det jobb igjen og så må jeg vel begynne prosjekt, "hvor kan man finne store sekker med spon i Trondheim?"

0 kommentarer: