lørdag 19. april 2008

Sponfrustrasjon

Kom meg faktisk opp i rett tid i dag å dro for å kjøpe spon på felleskjøpet på klett. Men hva får jeg beskjed om da jeg kom dit? Jo da, de har ikke noe inne. HVA? Ikke spon? Går det ann? De hadde jo selfølgelig småpakker, men det hadde jeg jo kunne kjøpt på rema som er 4min unna istede for å kjøre nesten 2mil. De hadde også grovspon som hun kalte det, men det tar jeg ikke sjansen på til de sarte magene til chinchillaene.

Bestemte meg for å avvente situvasjonen og se om jeg kan få nok med det jeg har her til ett burskift til. Hvis ikke må jeg bare kjøpe småpakker, Selv om det ikke frister. Det er dyrt det! Alt som skal kjøpes i små pakker er forferdeli mye dyrere enn om man kjøper en stor pakke med en gang, og for alt jeg vet kan de ha fått inn spon på mandagen igjen. Nei da venter jeg heller og ser ann en stund til! En ting er iallefall sikkert, neste gang ringer jeg på forhånd for å være sikker på att de har spon inne før jeg kjører dit. (Dagens frustrasjonspakke ut av kroppen)

Ente med att jeg skiftet i burene med å bruke det jeg hadde av spon og avispapir. Dyrnen har ikke vondt av dette og dette trekker også til seg fukt så inntil videre går dette bra. Men ser iallefall mye bedre ut om det er bare spon i buret, sammenlignet med avisbiter.

Ellers har dagen gådd med på å ta livet med knusende ro. Har lest ut nok en bok av serien "Rimfrost" og skal nå til å begynne på bok nr 3. Går fortere og fortere å komme seg igjennom bøkene. Blir ikke mindre spennende heller kan man si. Er jo en serie som egentlig skal komme ut en gang i måneden eller noe sånn, er glad jeg fikk kjøpt alle bøkene med en gang slik att jeg ikke må vente på den nye boken iallefall. Alle kjenner vel min tålmodighet med slike ting. Kan bare nevne Gray`s Anatomy. Er alt for lenge siden det har kommet noen ny episode der nå! (ja, jeg vet, det kom en digresjon inn der)

Nå skal jeg se om jeg klarer å legge meg i rett tid for en gangs skyld, ikke veldi sansynlig, men kan iallefall prøve.

0 kommentarer: